A Corporación Voz de Galicia vende «Diario de León» ó Grupo Begar

Santiago Rey Fernández-Latorre, presidente de La Voz de Galicia, e José Luis Ulibarri, presidente do Grupo Begar, firmaron o acordo esta mañá en León. O cambio de socio maioritario contempla manter o actual cadro.
Segundo José Gabriel González Arias, conselleiro delegado de La Voz, déronse simultaneamente unha serie de circunstancias que conduciron á decisión de aceptar a oferta de Begar: «O proxecto de expansión da Corporación Voz ás súas zonas limítrifes resultaba imposible en Asturias, polo tanto, o modelo de crecemento a base de sumar cabeceiras volvíase inviable».

Isto obrigou ó Consello da Voz a reconsiderar a fórmula: «En lugar dunha expansión xeográfica, preferimos concentrarnos no noso territorio, intensificando a nosa presenza en todos os medios galegos: prensa, Internet, radio e televisión». A Corporación Voz. ademais do primeiro diario galego, dispón de máis de vinte emisoras de radio, dunha produtora de televisión, unha empresa de contidos dixitais, outra de investigación de mercados e demoscopia, e está a por en marcha a súa propia canle autonómica de TDT.

Segundo González Arias, a características da oferta de Begar resultaron tamén decisivas. «Moita xente quixo mercar o Diario de León nestes anos. Pero só o Grupo Begar, ademais do mellor prezo, ofrece dúas condicións para nós lles fundamenta: José Luis Ulibarri é un empresario leonés e cunha experiencia xa longa nos medios de comunicación». O Grupo Begar participa, entre outros, na Televisión de León, Televisión de Castela e León, Televisión de Ponferrada, Punto Radio e medios escritos como O Correo de Burgos e Diario de Soria».

Diario de León, que remata de cumprir os seus primeiros cen anos de vida, é hexemónica na súa provincia.

Cando en 1998, La Voz de Galicia se fixo co 51% da súa capital, o periódico tiña un cadro de 77 persoas e a súa difusión non alcanzaba os 14.000 exemplares. Na actualidade, a súa difusión media supera os 16.000 exemplares, cun cadro de 99 persoas.

O Grupo Begar continúa así a súa aposta polos medios de comunicación e por León, dúas realidades integradas no seu Proxecto Estratéxico 2006-2009.

José Luis Ulibarri valora a área de medios de comunicación como un dos principais activos do Grupo Begar.

A CORUÑA
LA VOZ DE GALICIA